Opiekun:
Raven Cane

Prefekt:
Prefekt Gryffindoru
Prefekt Gryffindoru
Opiekun:
Manon Modine

Prefekt:
Prefekt Hufflepuffu
Prefekt Hufflepuffu
0
0
0
0
Opiekun:
Luitta Rythel

Prefekt:
Prefekt Ravenclawu
Prefekt Ravenclawu
Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Prefekt Slytherinu
Prefekt Slytherinu
RANKING DRAGOTóW:
Uczniowie:
Harry Potter - 0 d.
Ronald Weasley - 0 d.
Hermiona Granger - 0 d.

Nauczyciele:
Amaretta Tinney - 0 d.
Raven Cane - 0 d.


W Salem jest 181 uczniów,
natomiast 0 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Prefekt Naczelny
Prefekt Naczelny

Aktualnie trwa 0 rok szkolny, w posiadaniu Pucharu Domów jest Rada Szkoły.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Oferta Edukacyjna
Regulamin
Zapisy
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2018-12-30 | 19:00
Rozpoczęcie I Roku Szkolnego
/join: Salem



[Więcej]
Wielka Sala Salem [-]

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Ligi:
Reed Brennan

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek

Gryffindor

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Hufflepuff

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Ravenclaw

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Slytherin

Kapitan:
Imię Nazwisko
Wicekapitan:
Imię Nazwisko

Opiekun Pojedynków:
Reny Boursier

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
Jak walczyć?

  1. Do pojedynku staje zawsze dwójka zawodników.
  2. Zawodnikiem może być każda osoba pełniąca określoną funkcję w Salem - uczeń, nauczyciel, pracownik, członek Rady Szkoły.
  3. Uczestnicy używają wyłącznie zaklęć podanych w Spisie Zaklęć.
  4. Zaklęcia używane w pojedynku musza być pisane wielkimi literami - zarówno zaklęcia atakujące jak i obronne.
  5. Zaklęcia wprowadzone do autozmiany (ICeQ) nie mogą zawierać polskich znaków, ponieważ nie będą wyświetlały się poprawnie.
  6. Pojedynki mogą być rozgrywane wyłącznie z udziałem Sędziego, który ma upoważnienia od opiekuna Klubu Pojedynków lub Rady Szkoły.
  7. Kwestie sporne związane z pojedynkiem rozwiązuje Sędzia, który go sędziował. W przypadku dalszych wątpliwości sprawa powinna zostać przekazana do opiekuna Klubu Pojedynków, do którego należy ostateczna decyzja.
  8. W przypadku gdy zawodnik nie zgadza się z decyzją Sędziego, może prosić o wyjaśnienie sytuacji. Sędzia może wyjaśnić dlaczego tak rozstrzygnął pojedynek. W najtrudniejszych przypadkach zawodnik powinien zgłosić sprawę do opiekuna Klubu Pojedynków. W przypadku gdy zawodnik mimo ostatecznej decyzji dalej usilnie stara się wywalczyć punkty, wprowadza zamęt, doprowadza do kłótni lub niepotrzebnej dyskusji, a nawet obraża Sędziego lub uczestników, może zostać zdyskwalifikowany lub pozbawiony zdobytych punktów.
  9. Za każdy pojedynek uczestnicy zdobywają określoną liczbę punktów. Ich spis znajduje się w Punktowaniu Pojedynków.
  10. Pełna pula punktów naliczana jest tylko w przypadku Turnieju Pojedynków, w normalnych spotkaniach Klubu Pojedynków, gdzie prowadzony jest Ranking Pojedynków, punkty naliczane są wyłącznie za wygrane rundy, chyba że prowadzący zdecyduje inaczej.
  11. W przypadku gdy Sędzia podejrzewa zawodników o specjalne nabijanie punktów lub przedłużanie pojedynku, taki pojedynek może anulować, kończąc go wynikiem 0:0, przyznać obu zawodnikom liczbę punktów przewidzianą dla walkowera lub wpisać punkty ujemne obu zawodnikom.
  12. Nie wszystkie możliwe przypadki zostały rozstrzygnięte i wyjaśnione w regulaminie, nie da się przewidzieć każdej rozgrywki. W sytuacjach, które nie są regulowane przez ten dokument, decyzję podejmuje Sędzia, a najbardziej sporne kwestie rozwiązuje opiekun Klubu Pojedynków, który ma ostateczny głos.
  13. Używamy jednego typu zaklęć atakujących, jednak w przypadku zaklęć obronnych nie wszystkie sposoby działają na wszystkie zaklęcia atakujące. Dokładna lista znajduje się w Spisie Zaklęć.
  14. Jeśli uczestnik pojedynku użyje złego sposobu obrony na zaklęcie atakujące i nie zdąży użyć właściwego, przegrywa rundę.

1. Uczestnicy na wyraźne polecenie sędziego wchodzą na podest, prezentują swoje różdżki i kłaniają się swoim przeciwnikom.
2. Przed każdym pojedynkiem osoba sędziująca pojedynek pyta uczestników czy są gotowi, po wyraźnym potwierdzeniu z obu stron, pojedynek może się rozpocząć.
3. Sędzia odlicza od 3 do 0, a następnie wypowiada komendę START, po której uczestnicy mogą rzucać zaklęcia.
4. W przypadku falstartu runda musi zostać rozegrana od nowa.
5. Po każdym zaklęciu atakującym zawodnik musi odliczyć od 3 do 0. Jeśli w tym czasie jego przeciwnik się nie obroni, zaklęcie trafia w cel.
6. W przypadku błędnego odliczania zaklęcie trzeba rzucić na nowo.
7. Po obronie uczestnicy nie muszą odliczać.
8. W przypadku gdy dwójka zawodników w tym samym momencie rzuci zaklęcia poprawnie, a żaden z nich się na czas nie obroni, jest to zjawisko nazywane połączeniem zaklęć.
9. Łączenie się zaklęć zobrazowano TUTAJ. Zaklęcia się łączą pod warunkiem, że dwójka zawodników skończy odliczać. W przypadku gdy jeden z zawodników nie skończy, a zacznie rzucać dalej zaklęcia, a nie obronił się, wygrywa ta osoba, która skończyła odliczanie.
10. Pojedynek trwa do trzech wygranych jednego z przeciwników, czyli maksymalnie może być rozegranych 5 rund.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 1

Dziś nie ma zajęć.

Zastępstwa:

Brak zastępstw.

Redaktor Naczelny:
Raven Cane

Spis Nagród
Wyślij Kupon
Zasady Loterii
Gdzie ten Kociołek?
Kocioł Wiedźm
Na Tropie Kota Salema
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya

Pogoń za Błyskotkami
Rubeus Hagrid
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch