Opiekun:
Nickolas le Fent

Prefekt:
Aurora Menendez
Nicolle Word
Opiekun:
Annabeth Snow

Prefekt:
Jezz Morgan
-
11609
5767
23409
15008
Opiekun:
Sophie Stevengard

Prefekt:
Hazel Ambarella
Nicole Seyfried
Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Lili Chemberlman
Merness Brown
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Brooklynne Crowley - 75 d.
Nicolle Word - 74 d.
Charleene Aranrhod - 62 d.

Nauczyciele:
Lian Hyde - 66 d.
Wynonna Perez - 55 d.
Sophie Stevengard - 47 d.


W Salem jest 156 uczniów,
natomiast 0 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Charleene Aranrhod
Nicodme Tanuki

Aktualnie mamy XVI rok szkolny.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Gryffindor.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Jak zdobyć Galeony?
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2021-12-05 | 19:00
Wyścigi Skrzydlatych Koni
/join: salem_las



2021-12-11 | 19:00
Test wiedzy o Szkole Magii Salem
/join: salem_aula



2021-12-12 | 19:00
Obchody III Rocznicy Powstania Szkoły Magii Salem
/join: Salem



[Więcej]
Wielka Sala Salem

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Gwardii:
Nickolas le Fent

Czym jest Gwardia Salem?


Louis Montero
Leon Chamer
Kasumi Sakura


-

Christian Adams
Voltaire Arbore


Julie Black-White
Maya Black
Vitani Abernathy


TURNIEJ ZABAW I GIER
O Turnieju
Ranking Zabaw

aktualni liderzy
Nicolle Word
Lian Hyde

TURNIEJ WIEDZY
O Turnieju
Ranking Wiedzy

aktualny lider
-

Trener Quidditcha:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek
Opiekun Pojedynków:
Wynonna Perez

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Zygmuntówka

Zygmuntówka jest grą, w której biorą udział cztery osoby jednocześnie. Uczestnicy wybierają jeden z czterech eliksirów (Amortencję, Eliksir Wielosokowy, Felix Felicis lub Veritaserum). W zależności od wyboru mikstury przez przeciwników zdobywają oni różną liczbę punktów. Wygrywa ta osoba, która zdobędzie najwięcej punktów w pięciu rundach.

PUNKTACJA

Amortencja
Eliksir Wielosokowy
Felix Felicis
Veritaserum
zdobyte punkty w starciu
+1 za Felix Felicis
+3 za Wielosokowy
+5 za Veritaserum
+1 za Veritaserum
+3 za Amortencję
+5 za Felix Felixis
+1 za Wielosokowy
+3 za Veritaserum
+5 za Amortencję
+1 za Amortencję
+3 za Felix Felicis
+5 za Wielosokowy

Dodatkowo +2 punkty uzyska osoba, która pierwsza udzieli odpowiedzi w danej rundzie zgodnie z zasadami zamieszczonymi poniżej. Uczestnik może również zdobyć +1 punkt jeśli osoba z jego grupy napisze eliksir przed START lub po STOP lub jeśli użyje niedozwolonej nazwy eliksiru.

PRZEBIEG

  1. Do starcia staje 4 zawodników.
  2. Sędzia przed rozpoczęciem odliczania pyta uczestników o gotowość.
  3. Sędzia po potwierdzeniu gotowości używa komendy !odlicz, a pomocnik sędziego (bot) odlicza od 3 do 0, następnie pisze komendę START. Dopiero po komendzie START od bota uczestnicy wysyłają swoje eliksiry.
  4. Na wysłanie eliksiru uczestnicy mają 2 sekundy, po upłynięciu tego czasu pomocnik (bot) pisze komendę STOP.
  5. Wszystkie odpowiedzi wysłane przed START oraz po STOP nie są brane pod uwagę. Nie ma też możliwości powtórzenia rundy. Jeśli uczestnik wyraził gotowość, to musi brać odpowiedzialność za zbyt szybką lub zbyt wolną reakcję.
  6. Uznawane nazwy eliksirów to: Amortencja, Felix Felicis, Eliksir Wielosokowy, Wielosokowy, Veritaserum. Sędzia może uznać drobne literówki, nie uznaje natomiast skrótów eliksirów lub tylko pierwszych liter nazwy eliksiru.
  7. Starcie trwa do 5 rozegranych rund.
  8. W przypadku wytypowania przez dwie osoby tego samego eliksiru, oboje otrzymują 0 punktów.
  9. Punktacja za starcie ogłaszana jest po zakończeniu ostatniej (tj. piątej) rundy lub w przypadku ograniczonego czasu sędziego na koniec dnia.

ZASADY

  1. Zabawa rozgrywana jest najczęściej w ramach turnieju trwającego 3 dni.
  2. Do zabawy może zgłaszać się każdy uczeń, nauczyciel lub pracownik zapisany do Szkoły Magii Salem.
  3. Przy zgłoszeniach uczestnicy muszą określić terminy godzinowe, w których chcą rozegrać swoje starcia. Od tego uzależniony jest podział na grupy oraz uczestnictwo w Turnieju.
  4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia osoby, której dopasowanie terminów do większości zgłoszonych osób jest niemożliwe.
  5. W przypadku gdy uczestnik z danej grupy nie pojawił się w wyznaczonym terminie, rozgrywane jest starcie pomiędzy pozostałą liczbą obecnych osób z grupy. Nieobecny uczestnik zostaje wyeliminowany i nie może nadrobić starcia.
  6. Po ogłoszeniu grup oraz terminów rozgrywania starć uczestnicy mogą prosić o zmianę terminu pod warunkiem, że każda osoba z grupy opowie się za tą zmianą.
  7. Zabawa może być rozgrywana pomiędzy dwoma lub trzema osobami, w takim przypadku z puli zostaje wyeliminowany jeden lub dwa eliksiry - w zależności od liczby nieobecnych osób.
  8. Zasady starcia zostały wyszczególnione w Przebiegu opisanym powyżej.
  9. Po zakończeniu 5 rund i wystąpieniu remisu między dwoma graczami, starcie wygrywa osoba, która częściej wysyłała odpowiedzi jako pierwsza.
  10. Liczba osób, która przechodzi ze starcia do kolejnego etapu, uzależniona jest od liczby uczestników turnieju.
  11. Nieznajomość zasad oraz przebiegu nie zwalnia z ich przestrzegania.
  12. W sytuacjach, które nie są wyjaśnione w Przebiegu lub w Zasadach zabawy, ostateczny głos należy do organizatora Zygmuntówki.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!
Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 6



18:00-18:35
Klub Pojedynków*
/join: salem_komnata_pojedynkow

18:40-19:15
Zielarstwo
/join: salem_cieplarnia

19:20-19:55
Eliksiry
/join: salem_lochy

20:00-20:35
Czarna Magia
/join: salem_cmentarzysko



PLAN NA CAŁY TYDZIEŃ

Zastępstwa:

18:00-18:35
Zajęcia odwołane
za Klub Pojedynków*

18:40-19:15
Klub Pojedynków*
za Zielarstwo

19:20-19:55
Astronomia
za Eliksiry

Opiekunowie Systemu:
Raven Cane

Czym jest Patronat?
Patroni i Podopieczni
Zgłoś Patronat

Redaktor Naczelny:
Annabeth Snow
Raven Cane

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Archiwum
Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Ranking Rozrywki
Regulamin
Zapytaj Lockharta
Opiekun Stażystów:
Gwendolyn Shepherd

System Standardowy
System Wakacyjny

Aktualni Stażyści:
Lysander Skamander
Eliksiry


Yoongi Cane
Zaklęcia

Ain Eingarp
Bitwa z Trollem
Błędny Rycerz
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Księżycowe Widziadła
Labirynt Prób
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
Brooklynne Crowley
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Gargulki
Regulamin
Przebieg Zabawy
Nagrody i Kary

Gdzie ten Kociołek?
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Kociołka

Mora
Zasady
Przebieg Pojedynku

Niuchacz Pyta
Lian Hyde
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchacza

Pączki Kowalskiego
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
Sophie Stevengard
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Wyjec
Zasady
Mistrzowie Wyjca

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch