Opiekun:
-

Prefekt:
-
-
Opiekun:
-

Prefekt:
-
-
0
0
0
0
Opiekun:
-

Prefekt:
-
-
Opiekun:
-

Prefekt:
-
-
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Nicolle Word - 0 d.
Ted Haley - 0 d.
Caramella Valentine - 0 d.

Nauczyciele:


W Salem jest 46 uczniów,
natomiast 0 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
-
-

Aktualnie mamy magiczne wakacje.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Slytherin.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Jak zdobyć Galeony?
Vademecum Klimatyczne
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
[Więcej]
Opiekun Gwardii:
Nickolas le Fent

Czym jest Gwardia Salem?
Plan działania Gwardii


-


-


-


-
TURNIEJ ZABAW I GIER
O Turnieju
Ranking Zabaw

aktualny lider
-

TURNIEJ WIEDZY
O Turnieju
Ranking Wiedzy

aktualny lider
-
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Mora - zasady
http://salem.xaa.pl/uploads/Strona/gry/mora.png


Mora jest włoską grą towarzyską dla dwóch osób, która była już znana w starożytnym Rzymie. Uproszczoną jej wersją jest popularna i chyba wszystkim znana gra w papier, nożyce, kamień. W wersji chatowej polega ona na wysłaniu wiadomości, w której znajdować się będą dwie cyfry. Należy przewidzieć ile wyniesie suma twojej liczby i liczby przeciwnika. W oryginalne liczby, które podajemy to nasze palce - dlatego maksymalnie jest ich 5.

Zasady pojedynku w Morę:
1. Pierwsza liczba musi znajdować się w przedziale od 0 do 5, a druga w przedziale od 0 do 10.
2. Druga liczba nie może być mniejsza od pierwszej.
3. Pojedynek wygrywa zawodnik, który jest najbliżej prawidłowego przewidywanego wyniku w drugiej liczbie.
4. Pojedynek rozpoczyna się kiedy sędzia skończy odliczać od 3 do 0.
5. W momencie gdy sędzia skończy odliczać, zawodnicy są zobowiązani do wysłania swoich odpowiedzi. Każda sekunda zwłoki może być powodem do powtórzenia pojedynku, o czym ostatecznie zadecyduje sędzia.
6. Jeśli padną liczby niezgodne z zasadą 1 lub zasadą 2, sędzia prosi o powtórzenie pojedynku.
7. Wszystkie kwestie sporne rozstrzyga wyłącznie sędzia pojedynku.
8. Całe starcie wygrywa osoba, która wygra 5 pojedynków.




Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!
Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 11




Dziś nie ma zajęć.

PLAN NA CAŁY TYDZIEŃ

Zastępstwa:

Brak zastępstw.
Opiekun Systemu:
Raven Cane

Czym jest Patronat?
Patroni i Podopieczni
Zgłoś Patronat

Redaktor Naczelny:
Nicolas Cane
Raven Cane

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Archiwum
Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Ranking Rozrywki
Regulamin
Zapytaj Lockharta
Opiekun Stażystów:
Rosen Rogood

System Standardowy
System Wakacyjny
Ain Eingarp
Bitwa z Trollem
Błędny Rycerz
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Księżycowe Widziadła
Labirynt Prób
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Postaw na wiedzę!
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Salemowe Bingo
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Gargulki
Regulamin
Przebieg Zabawy
Nagrody i Kary

Gdzie ten Kociołek?
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Kociołka

Mora
Zasady
Przebieg Pojedynku

Niuchacz Pyta
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchacza

Pączki Kowalskiego
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Wyjec
Zasady
Mistrzowie Wyjca

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch